Egy buzi srác

Minden napjai

Utolsó kommentek

Hmm... Nem értem...

2007.08.31. 23:46 | fffbkf | 4 komment

Igazából semmi különös nem történt ebben a napban, csak annyi, hogy évnyitóm volt. Osztálytársam, Zsáklin elhívta egyik barátnőjét az ünnepélyre. Az egész rendezvény unalmas, de azzal a lánnyal... ;) Máris gyorsabban telt az idő.

Az ünnepély közepette megismertem azt a remek lányt. Kék szemei csillogtak ahogy a szeptemberi nap rájuk sütött. Barna haján lágyan tört meg a nap sugara. És az illata... a legédesebb méz ízénél is finomabb volt.

Mikor be kellett mennünk az új osztályunkba, elköszöntem tőle, és megbeszéltük, hogy a kapunál találkozunk. Kiengettek minket. Ahogy kilépek a kapun, senki sehol... Mondom, ez átvert, kész... Elindulok a falu határa felé (Harkára járok iskolába de soproni vagyok). Döbbenve látom a szobornál, hogy kézen fogva csókolózik a legjobb barátommal. Nézem őket, és rámnéz a lány. Olyan arcot vágott, mint ha csöves lennék. Haverom megkérdezte tőle, hogy ki ez. Ő azt felelte, nem ismerem. Sírva mentem haza, a buszon mindenki engem nézett. Senki nem ért meg....

Vége

Ui.: Amúgy nem vagyok teljesen homokos. :) Azért tetszik nekem ez a lány ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://fffbkf.blog.hu/api/trackback/id/tr56154426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fffbkf 2007.09.01. 13:13:40

kurva nagyot szóltá hozzá xD
de rem láttad, mi van ki írva a bal oldal tetejére a kamu szájt alá ;)

Navajon:D 2007.09.01. 14:29:12

Nos, lehet, hogy szőke vagyok, lehet, hogy vannak érdekes megnyilvánulásaim, de olvasni azért még tudok :)

fffbkf 2007.09.01. 23:47:14

xD Jolvan Vivikém :)))) Büszke vagyok rád ^^ Hnap jössz sírni? :))
süti beállítások módosítása